Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

Објављено под Uncategorized | 1 коментар

Recka

Prokleto ponosno

Zalupih vrata nogom

A zvuk kljuca koji neko drugi okrece

Rastrezni mi ponos

Donese strah

Ali brava je vec bila zakljucana

 

I ugledavsi vrata na drugom kraju

Pomislih koliko vremena ce proci

Pre nego sto i ta zalupim

A sve ono

Sto je trebalo da naucim

Svelo se na pomisao

Da na putu do tih vrata

Nabavim i kalauz

 

 

I nastavih da vezbam

da udarac nogom

Manje boli mene

Da lakse podnosim tudji bol

I pustih da srce pokrije

Jos jedan sloj kamene prasine

A da tamo gde se jos crveni

Brzo sipam kiselinu

Da istopim i sprzim

Svaki osecaj sto hoce napolje

 

Pa sa ledenim pogledom u buducnost

Kroz maglu pripitog jutra

Petom udaram po podu

Dok grabim napred ka onom

Koji me od uvek ceka i smeje se

Zlurado podizuci kandzu

Da na svodu lupi jos jednu recku

 

 

Објављено под Pesme | Оставите коментар

retrospektiva

 

Trazeci rec za tebe

u pustosi svojih emocija

prodjoh

i pored cveta sto nebu se pruza

i pokraj talasa sto dolinu plavi

i pokraj brega sto ga reka roni

da na horizontu vidim

senku ljusture

sto pod zvezdama prasinu skuplja

 

Zvezdanog skupljaca

smrznutog na vrhu planine

sto ga sakrih od sebe davno

i spoznajuci sebe

na kolenima mu se vratih

da ga moilim da oprostim sebi

 

Објављено под Pesme | 2 коментара

Muza

musa

dok sam muzao muzu
slucajno prosuh kantu
i sad
dok gledam prosute
sve inspiracije sto mi je dala
shvatih da muza nije samo muza
vec da je i ucitelj

koji me je naucio da se nad prosutim stvarima

neplace
pa shvatih da ni muza nije samo muza vec je i ona bila zena

sa emocijama prilicnim coveku
i da sam prosuo njene suze
sto se sada podom kotrljaju

 trazeci kome da se daju
pa krenom rukom da ih skupljam ali samo vece blato napravih
i u ocaju pogledah u pravcu muze

 i shvatih da sam je oslobodio i da joj je duga kosa samo lanac bio

 sto ju je drzao zarobljenim da inspiraciju daje

 i ugledah je srecnu kako niz planinu trci

 prema potoku sto u dolini tece

 bistrom potoku nezamucene vode

 

ognjenki 11 10 2007

Објављено под Pesme | Оставите коментар

Buldozer

 

 

Ko je bio, bio je i opet, pricati , pisati

o tome nema potrebe

Utisak

Matrorci imaju jos snage i na bini i u publici

Објављено под Uncategorized | Оставите коментар

Jeftina zabava i Iron Maiden

Eto oko 1h stigoh sa jeftine zabave, jeftini Maideni a opet zabava i to ne toliko losa, par cica sto pokazuju sise, puno klinaca kojima se digao da ih gledaju i usput kad vec ne mogu Maideni stalno da sviraju da bar malo neko podseti na to uzivo, ne toliko lose….U svakom slucaju zabava.. …..prave sise na laznim Maidenima, veceras bilo u SKC-u
 
Објављено под Uncategorized | Оставите коментар

skc pisanje i ostalo

skc, drugi novi klub, kako ga ja zovem, ja, desni zvucnik, fotoaparat mi preko levog ramena, pisem post na blog, i pijem pivo, na heavy metal koncertu, o njemu, dok slikam.
Kada sam bio mali ovo se zvalo sience fiction, mala sprava sa ekranom u mojim rukama sa tastaturom pride, san svakog zaljubljenika u hi tec gadgete, a sada konacno dok cekam sledeci band "agent steel" ima i funkciju, u svakon slucaju ovo je generalna proba, kad dodjem kuci i pogledam sve ovo iz drugog ugla videcu sta ce se desiti sa entuzijazmom, u medjuvremenu ovde bi mogla nastati moja nova stanica….
Објављено под Uncategorized | Оставите коментар

A ja sam covek

LJUDI SU ZLI

A,
JA SAM COVEK
RODJEN DA VOLIM
SPREMAN DA UBIJAM
ISTRENIRAN DA MUCIM
OBUCEN DA IZBEGAVAM LJUBAV

HIRURG OSECAJA, DOKTOR ZABLUDE
EMOTIVNO POGRESAN
SA DODATIM KOMPLEKSIMA
PRONADJEN NA ULICI
PUN NEDEFINISANE OSVETE

SA PUNO RAZUMA
UOBLICENOG U LOGIKU
POGRESNE IDEJE
NEDEFINISANE PERCEPCIJE

OSAKACENOG TALENTA
POLUMETNIK POSRNULNOG SVETA
SA OPTIMISTICNIM POGLEDOM U SUTRA

A,
KO SI TI
HOCU DA TE UPOZNAM
DA SHVATIM ZASTO TE VOLIM
ZASTO ME SVE PODSECA NA TEBE
ZASTO SAM ODJEDNOM TOLIKO SRECNO SJEBAN
I STA JE TO U TEBI STO ME TERA DA LJUBIM ZEMLJU KOJOM HODAS

 

Објављено под Pesme | 1 коментар

Smilujte se

Smilujte se našoj ljubavi

Jer tamo gde smo je našli – shvatili smo što je uništava

Smilujte se nedorečenosti

U kojoj smo začeli svoje spasavanje

Smilujte se onima koji u sebi ne mogu sastaviti zagrljaj

I onima kojih ruke uvek ostaju na dohvatu reči ljubav

 

Smilujte se svima

Kojim je ljubav već istrošena,kojima je ljubav već ukočena

Previše vec iscrpljena

 

I onima kojima su reči rastopljene njenim žarom

I onima koji jos žive medju ostacima tuđe smrti

I onima koji su već prestali verovati

I onima koji umiru od reči ljubav

 

Smilujte se ljubavi u njenoj nedovoljnosti

Reči mrzim i reč volim podjednako su teške

 

Mi smo u ljubavi gde se nikada ne postiže najviše

Dok uvek preostaje produženje većoj samoći

Mi negujemo naviku i veštinu

Ni u ljubavi nismo ništa drugo

Već samo njena neumerena usta

 

Noćas zvezde leze u patnji

I nebo razređuju svojim umom

Noćas moja dušo

Ti tragaš za poreklom sa životom

Ali tvoje telo još nije spavalo sa istinom od koje živi.

Објављено под Pesme | Оставите коментар

U teskim jutrima

U teskim jutrima

Rodjenih iz dugih noci

spoznavanja

Pustim film da tece

 

U svojim lepim

Ruznim

Nadobudnim i razbludnim

A tako privlacnim

Scenama

Zivota jedne smrti

 

I u bljesku spazim

Da glumci nisu jedini glumci

Vec i cela scena predstavlja zivot

Glumca koji je ulogu nasao u sebi

 

I u spoznaji zivota

Okrenuo se inprovizaciji

Nasilno menjajuci i,

Voleci pri tome

 

Scenario svog zivota

Protiveci se aplauzu

A cekajuci zeljno

Noc kada ce opet glumiti

 

Објављено под Pesme | Оставите коментар